środa, 20 lipca 2016

20.07.2016 aktualizacja

Witam, witam.

Tak jak obiecałam jest środa więc omawiamy dzisiejszą aktualizację.
Niestety SSO bardzo mnie zawiodło i rozzłościło. złe zdjęcie na insta

No ale cóż...

Sobótkowa informacja!
Niestety podaliśmy Wam błędną informację: sobótkowe polowanie na skarby już się skończyło, a przygotowania na Farmie Steve'a dostępne są jeszcze tylko w tym tygodniu. Przepraszamy za zamieszanie!


Impreza z Panem Hooper
Tim imprezuje na Plaży Fortu Pinta do 10 sierpnia. Pojedź do niego i pomóż w letnich przygotowaniach, jeśli zrozumiesz, co "koleś" mówi do Ciebie!


Nowe rzeczy!
Znajdziecie nowe ubrania i wyposażenie w centrum handlowym. Bilety w dłoń, wskakujcie do autobusu i sprawdźcie nowości!



O tutaj możecie zobaczyć mojego grubego Shire, którego próbuję wytrenować, ale jedyny poziom, który rośnie to poziom mojej złości gdy ten grubas się o wszystko potyka. Nie polecam tego konia, 2/10.


Cudownego tygodnia!
Wakacyjne uściski od całego zespołu Star Stable i ode mnie też!

Elos,
Ritek. 

1 komentarz:

  1. TAKIE ZUE AKTUALIZACJE, ŻE TYLKO CIĄĆ SIĘ MYDŁEM W PŁYNIE, SKAKAĆ Z DYWANU I TOPIĆ SIĘ W SZKLANCE!!!

    OdpowiedzUsuń